مشاوره مدیریت

هیچ جامعه ای بدون مدیریت پیشرفت را تجربه نکرده است

مشاوره مدیریت

هیچ جامعه ای بدون مدیریت پیشرفت را تجربه نکرده است

آخرین نظرات
  • ۲۰ شهریور ۹۴، ۱۵:۵۸ - علی ...
    دقیقا

بعضی وقتها که فکر می کنم دلم به خودم و به کسانی که در موقعیتی مثل خودم قرار

دارند می سوزد نه اینکه دارم صرفا حرف می زنم نه واقعا دلم می سوزد آخه ما یک عمر

درس خوانده ایم و الان که فارغ از تحصیل گشته ایم بیکار مانده ایم و بیکاری ما به هیچ

شخصی و مسئولی ظاهرا ربطی ندارد خوب این هم حرفی هست حرف حسابی.

ما دهه ی شصتی ها در واقع مصداق نسل سوخته ایم که عمر گرانمایه به هدر داده ایم

تا سالیان دراز پشت صندلی های دانشگاه بنشینیم و علم آموزیم و ادب بیندوزیم و حال

گرفتار آییم به معضلی به اسم بیکاری که در زمان ما به اوج خود رسیده است و به بحرانی

تبدیل گشته که زبان از وصف آن عاجز است و مسئولین در رفع آن مانده اند.

و این ظلمی بس بزرگ است به کسی که فرزند توست و فرزند توی مسئول و فرزند این

مرز و بوم و اگر این فرزند تو گرسنه ماند فردای قیامت تو جوابگویی و اگر عواقب بیکاری او

را گرفتار سازد تو مسئولی و تو شریک گناهی هستی بس بزرگ و اگر به خاطر بیکاری

و بی پولی نتواند ازدواج کند و آلوده به گناه گردد باز تویی مسئول و گناهکار چون تویی

مسئول این مملکت و هر آنچه که در آن هست.

موفقیت مسئولین گرامی در رفع معضل بیکاری آرزوی قلبی من است.

با تشکر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تمامی حقوق وب برای مشاوره مدیریت محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است