مشاوره مدیریت

هیچ جامعه ای بدون مدیریت پیشرفت را تجربه نکرده است

مشاوره مدیریت

هیچ جامعه ای بدون مدیریت پیشرفت را تجربه نکرده است

آخرین نظرات
  • ۲۰ شهریور ۹۴، ۱۵:۵۸ - علی ...
    دقیقا

جوانی 32 ساله هستم از ایران اسلامی فرزند یک عالم دینی که 8 ساله بودم پدرم را

از دست دادم با کمک خداوند متعال و خانواده تحصیلاتم را تا مقطع کارشناسی ادامه

دادم ولی وقتی نوبت به کار کردن که رسید دیگر کار نیافتم به مقامات کشوری مشکلاتم

را نوشتم حضرات فرمودند به ما ربطی ندارد آنجا بود که فهمیدم در این مملکت هر شخصی

در مقامی وارد شده تا برای خود و خاندان مکرم خود کاری بکند نه بر دیگران.

حال من در زندگی محتاج یک شغل هستم تا قرص نانی به دست آورم و روزگارم بگذرانم که

ظاهرا این کار بر کسی که بی کس و تنهاست یافتنش محال است چون کسی سفارش ما

را نمی کند یادم هست روزی را که مهندس *****استاندار قبلی استان آذربایجان شرقی

برای من کاری نکرد ولی برای یک روحانی که برای یافتن شغل برای فرزندش آمده بود قول

مساعدت داد آنجا بود که قلب شکسته ام دوباره شکست که من هم بابا داشتم ولی

قربانی *****ی شد که حالا مرا اینگونه تحویل می گیرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تمامی حقوق وب برای مشاوره مدیریت محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است